آگرد

پیشتاز تحول در صنعت اقامت و گردشگری ایران

آگرد، پلتفرمی پیشرو و تحول‌آفرین در صنعت اقامت و گردشگری ایران است که با نوآوری در فناوری و احیای ارزش‌های بومی، مسیر رشد کسب‌وکارهای اقامتی – از هتل‌های لوکس و بوتیک‌ها تا بومگردی‌های اصیل – را بازتعریف می‌کند. ما با ترکیب هوش مصنوعی، دانش روز و تجربه‌های محلی، اکوسیستمی خلق کرده‌ایم که نه‌تنها چالش‌های صنعت اقامت را پاسخ می‌دهد، بلکه فرصت‌های بی‌نظیری برای جهش اقتصادی فعالان این حوزه فراهم می‌کند

آکادمی آگرد

 آکادمی آگرد؛ دانش بی‌مرز برای آینده‌سازان صنعت 

آموزش‌های کاربردی، وبینارهای تخصصی و گزارش‌های تحلیلی – هر آنچه برای پیشتازی در بازار اقامت ایران نیاز دارید. 

چهره ها

فضای سوم

تقویت برند کارفرمایی شرکت‌ها با گردشگری


فضای سوم یک دوره خلاقه و تنش‌زدای سازمانی است که طی آن با تکیه بر میانداری محیط کار ضمن بازآرایی روابط درون سازمانی؛ شکل جدیدی از رسانش در کسب‌وکار ساخته یا تقویت می‌شود.
فضای سوم کسب‌وکار و آدم‌های کسب‌وکار شما را از جایی که آن‌ها و سازمان ایستاده‌اند جدا کرده، وارد یک فضای جدید می‌کند که در آن حرف‌ها و گفت‌وگوها بهتر و درست‌تر و دقیق‌تر شنیده و ادراک می‌شوند. فضای سوم با ترکیب تجربه گردشگری با دانش جدید میانداری یک فضای امن و قابل‌اعتماد می‌سازد که افراد در آن هم می‌توانند گفت‌وگوی سازنده ‌کنند هم در یک سفر تفریحی- کاری با ارزش‌های خود، دیگران و سازمان‌شان به‌شکلی موثرتر آشنا شوند و ارتباط بگیرند.

تجربه اقامت
0
کسب و کار
0
ساعت؛ آموزش
0

استاندارد بوم شهر

بازاریابی تخصصی و استانداردسازی خدمات (بر اساس استانداردهای بومشهر)
 

بازآفرینی تجربه اقامت با ترکیب فناوری‌های نوین و استانداردهای جهانی بومشهر؛ تحولی که کسب‌وکار شما را آینده‌پذیر و رقابت‌پذیر می‌سازد. 

تجربه اقامت
0
کسب و کار
0
ساعت؛ آموزش
0

آنالیز ایده گردشگری شما

بازآفرینی تجربه گردشگری با ترکیب فناوری‌های نوین و استانداردهای جهانی بومشهر؛ تحولی که کسب‌وکار شما را آینده‌پذیر و رقابت‌پذیر می‌سازد. 

روندهای اصلی گردشگری تا سال ۲۰۲۵

روندها و فرصت‌های جدید گردشگری در سال ۲۰۲۵: به دنبال بهبود و تغییراتی عظیم در صنعت با ادامه فرآیند بازیابی بسیاری از روندهای جهانی از گلوگاه کووید-۱۹، صنعت گردشگری نیز از سال گذشته با شیبی سریع شروع به تجربه نشانه‌های زندگی دوباره کرده است. البته نباید از یاد ببریم که

۷ نکته مهم برای هرکسی که یک بومگردی دارد یا می‌خواهد راه بیندازد

نویسنده: رضا جمیلی گردشگری در ایران در هفت سال گذشته به شدت تغییر کرده است. از یک سو نسل تازه‌ای به جمع مصرف‌کنندگان و مشتریان خدمات این بازار اضافه شده که از تجربه‌های جدید استقبال می‌کند. نسلی که به دنبال خدمات منحصربه‌فردی است که تا پیش از این در ایران

فم تریپ

در دفاع از فم‌تریپ؛ در دفاع از ایران

برای توسعه ایران امروز چه باید کرد؟ برای اینکه ایران و مردمش از وضعیت فعلی خلاص شوند، چه باید کرد؟ وضعیتی که از دولتی‌ها گرفته تا آنها که چشم دیدن دولتی‌ها را ندارند، همه متفق‌القولند که وضعیت بسیار بدی است. اصولاً وظیفه مردم و دولت و حاکمیت در برابر وضعیت